Evaluare clasa II,IV, VI Evaluare Nationala a VIII-a  

Parteneri web de backlink

Link-building-ul este o componentă de bază în fiecare dintre retete

De unde să obțineți backlink-uri care stimulează SEO

Există un rețete pentru optimizarea site-urilor pentru o clasare mai bună. Sunt destul de sigur că majoritatea SEO-urilor ar fi de acord că link-building-ul este o componentă de bază în fiecare dintre ele. De ce asa? Backlink-urile continuă să fie unul dintre cei mai puternici factori de clasare pentru motoarele de căutare.

Cu toate acestea, backlink-urile pot fi de diferite tipuri. Pun pariu că ai avut cel puțin o dată în viață această ceartă despre ce sunt backlink-urile bune sau care este valoarea backlink-ului pentru a clasifica această sau acea pagină. Pentru a rezolva situația, am făcut această scurtă prezentare generală a diferitelor tipuri de backlink și a modului de utilizare a acestora în beneficiul SEO site-ului dvs.

Ce sunt backlink-urile?

Backlink-urile, denumite altfel link-uri de intrare sau link-uri de intrare, sunt link-uri către paginile dvs. de pe alte site-uri web care servesc la Google ca un semnal de relevanță și calitate. Backlink-urile sunt un factor de clasare pentru Google: cu cât o pagină are mai multe backlink-uri, cu atât are mai multe șanse să apară pe prima pagină în rezultatele căutării.

Ce sunt backlink-urile dofollow

Cu toate acestea, lucrurile nu sunt atât de simple pe cât ar fi putut fi, datorită algoritmului PageRank care calculează valoarea fiecărui link. Cu cât mai mult, cu atât mai bine nu funcționează pentru PageRank: calitatea site-urilor de backlinking este importantă.

În mod normal, backlink-urile transmit mai departe această valoare SEO care se numește în mod informal link juice . Această valoare SEO este transmisă prin backlink-uri dofollow (acestea sunt link-uri obișnuite care nu sunt atribuite cu etichete precum nofollow , UGC , etc).

Câte tipuri de backlink-uri există în SEO

Cred că este imposibil să dau un număr precis despre câte tipuri de backlink există. Se pot distinge diferite tipuri de backlink în funcție de multe criterii, de exemplu:

  • Modalități de achiziție de link-uri: auto-construit, dobândit natural, atac SEO;
  • Tactici de creare de legături: conținut extraordinar, rețele sociale, postări pentru invitați, postări plătite etc.;
  • Calitatea site-urilor de backlink: autoritate, trafic, relevanță, fără legătură, spam;
  • După locația link : conținut principal, navigare, link-uri la nivel de site (în subsol, bară laterală), în insigne etc.;
  • Backlink-uri după atribut: dofollow, nofollow, conținut generat de utilizatori (UGC), sponsorizat.